tirsdag 22. februar 2011

Jeg bare elsker GUESS ting :)

Jeg har fått helt dilla på alt som har med Guess og gjøre.  Både smykker, klær og vesker og alt slags stasj.

Jeg ble veldig glad da jeg fant ut at VIC butikken på Gulskogen senter i Drammen, hadde begynt og ta inn litt klær og vesker fra Guess, og håper at de fortsetter og ta inn mer etterhver, også smykker. Ellers har jeg vært i Guess butikken i Oslo og Stockholm og kikka.  Må vel inndrømme at jeg kikker mer enn jeg kjøper, hihi :)


Min lille samling begynner etterhvert og bli bittelitt stor. Har 5 vesker, 1 klokke, 2 lommebøker, 1 kjede og 1 parfyme. Koster jo litt så må jo ta litt etterhvert. Ønsker meg i gaver og kjøper når jeg får penger til jul og bursdager.

Kjedet mitt har jeg kjøpt i Kiel. Eneste stedet jeg har kommet over smykker fra Guess, i tillegg til et storsenter i Aalborg som jeg ikke husker navnet på.

Vesker og lommebøker finnes jo i mange veskebutikker over alt, men de andre tingen som klær og smykker, er ikke tilgjengelig over alt, så er glad for hvert nytt sted jeg finner ut at selger ting fra Guess :)


http://www.guesswatches.com/

http://www.guess.com/
Min kjempefine klokka, som jeg fikk i gave av mann og barn :)








Dette flotte kjedet kjøpte jeg i Kiel :)


Min nyeste, som jeg sååå fornøyd med :)


Min matchende lommebok :)


Er sååå mye fint :)
Glad i denne også :)


Denne parfymen er kjempe god :)

5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Ser ut som dette blir en spennende blogg å følge... så jeg følger!! har ikke så mye greie på mote å sånne merkevarer, smykker og dvs. Så kanskje jeg lærer litt også!! hehe så kan du jo ta turen innom min blogg også hvis du føler for det:) www.krussedull.blogspot.com

    Måtte bare rettskrive litt serru:)

    SvarSlett
  3. Hei Marianne :)
    Har vært inne og kikket på bloggen din mange ganger, og så klart lagt den til og følger den :)Er jo koselig og følge med på hvordan det går med deg/dere.

    SvarSlett
  4. Hei og velkommen til blogglandia;)
    Blir spennende å følge deg og se hva du kommer til å skrive om!
    Lekre smykker, digga vaska!
    Kan gi deg et tips om hvordan du får mange lesere: kommenter på bloggene du leser, sleng deg på som følger og legg ut blogger du syns er interesante på siden din. Litt jobbing men mye gøy!
    Har lagt meg til som følger (ser du er hos meg), og legger deg ut på bloggen min.
    Lykke til:))
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  5. Tusen takk for gode tips Gro-Beate :) Jeg har fulgt bloggen din i lengre tid :) Er gøy og se hva andre legger ut og hva andre finner på nett og interesserer seg i.
    Jeg får bare prøve meg frem så blir det nok noe etter hvert :)

    SvarSlett