fredag 25. februar 2011

Lisa Williams Liveshow i Oslo :)

 
                                             
Bildet er hentet fra www.lisawilliams.com
(født 19. juni 1973 i Birmingham i England) er en selverklært klarsynt, reiki healer, krystallhealer og medium.
Hun har et eget TV-show på Lifetime som kalles
Lisa Williams: Life Among the Dead, som sendes
i Norge på kanal 5 og TV Norge. Her følges Williams
på en vanlig dag, der hun hevder å kommunisere med
de døde, undersøker hjemsøkte hus, og andre åndelige aktiviteter.

Jeg vet at det er mange forskjellige meninger angående
de som har kontakt med mennesker fra den andre siden, men jeg tar ikke noe stilling til det i dette innlegget.


LIVE I OSLO

Jeg har 4 torsdagene i det siste, sittet klistra til kanal 5, for å se tv sendingene fra Lisa Williams live show som var i Oslo konserthus, september 2010.  Jeg, min datter og min mamma, var så heldige å få kjempe flotte billetter på 2 rad til tirsdagsshowet.  Var utrolig å sitte så nær Lisa, følte virkelig nærvær til henne. Hun strålte på scenen og engasjerte alle i salen fra første stund. Man kunne se at Lisa elsket det hun gjorde og  hun fikk alle i salen til å føle seg trygge og unike. Hun har en utrolig varm utstråling som jeg tror traff alle i salen.
Jeg har lenge beundret Lisa, og sett utrolig mange av hennes tv programmer, og har lenge håpet at hun skulle komme til Norge og ha show.
Hun er en så behagelig og gjennomgod klarsynt dame som du ser at stortrives når hun kan hjelpe mennesker som ønsker og komme i kontakt med sine nære som har passert over på den andre siden.

Showet hennes oppfylte alle forventninger jeg hadde og var en virkelig stor opplevelse for alle oss tre.
Jeg hadde før showet et lite håp, og satt under showet og var litt nervøs for at min mormor var en av de som skulle komme igjennom til Lisa. Hun døde i 1993, en dag før jeg fødte min datter, og siden jeg hadde med min mamma også, følte jeg at sjansene var der. Vi hadde jo alle tre som satt der en stor tilknytning til min mormor, vi var jo datter, barnebarn og oldebarn.
Det var ingen skuffelse over at min mormor ikke var en av de som Lisa snakket med, men jeg gledet meg over alle de andre som fikk kontakt med sine fra den andre siden.

Gleden var STOR da Lisa fortalte at hun skulle komme tilbake til Norge året etter, med show i flere norske byer høsten 2011.
Billetter til høstens show i Oslo henger alt på kjøleskapet, og jeg håper at jeg har mulighet til å treffe henne personlig rett før showet. Hun arrangerer treff før showene, for de som har meldt seg inn i hennes "LW Extended Family" gruppe på hennes hjemmeside, noe jeg .


Lisa på scenen i Oslo Konserthus 14/9-2010

http://www.lisawilliams.com/



Bildet er hentet fra www.lisawilliams.com

Bildet er hentet fra www.lisawilliams.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar