fredag 4. mars 2011

Endelig kom min "I Believe" ring :))



'I Believe' ring av Lisa Williams og Holly Riddel

Gleden var stor da min mann ringte meg på jobben i dag, og fortalte at det var kommet en pakke til meg i posten i dag :)  Jeg har lenge ønsket meg "I Believe" ringen, som Lisa Williams har designet sammen med Holly Riddel.

Min mann bestilte den til meg i bursdagsgave, og den kom i posten i dag.


Litt om bakgrunnen til "I Believe" ringen  :

Lisa har brukt to enkle, men kraftige ord som har endret livet hennes på mange måter........ "I Believe".







Kraften i stenen på innsiden av ringen som er mot huden, skal skape positive endringer i livet ditt. 
Stenen er Ametyst og er en ekstremt kraftig stein med en høy åndelig vibrasjon som sender kjærlig healende energi. Når man bærer ringen, vil steinen bidra til å rydde dine tanker og balansere sinnet i kropp og sjel.


Sommerfuglen på innsiden av sølv ringen, symboliserer og dyktiggjør din reise i transformasjon.

Det unike designet er grunnen til at Lisa gikk sammen med Holly Riddel og designet ringen.

Lisa har selv velsignet hver og en ring, med helbredende kraft i kjærlighet, og støtter deg i å oppnå noe du tror på.

Lisa har også andre ting som smykker, bøker, krystaller samt andre ting til salgs, på sin hjemmeside. 

http://www.lisawilliams.com/


Holly Riddel som har vært med på og designe denne flotte "I Believe" ringen, har også designet mange andre flotte smykker som kan sees på hennes hjemmeside.







                                                 
Lisa og Holly
                         

                              http://www.hollyriddeldesigns.com/index.html





 Alle bilder er hentet fra www.lisawilliams.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar